The Content Trap
Anand Bharat

U dodávateľa
Kniha The Content Trap
63,86 €
60,67 € Bežná cena knihy
Uvedená cena platí iba pre internetový obchod.

The Content Trap
Anand Bharat

U dodávateľa

Vydavateľstvo: Random House Group
Rok vydania: 2016 Jazyk: anglicky Počet strán: 425

For readers of The Innovator's Dilemma comes an incisive new approach to one of the key questions of our time--how to thrive rather than be...

viac informácií o knihe nižšie Viac informácií o knihe...
dostupnosť v našich predajniach

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior

Doprava zadarmo nad 29,99 €! Nakúpte ešte za 29,99 € a poštovné zaplatíme za vás!

Vydavateľstvo:Random House Group
Rok vydania:2016
Jazyk:anglicky

For readers of The Innovator's Dilemma comes an incisive new approach to one of the key questions of our time--how to thrive rather than be destroyed by digital transformation--from Harvard Business School Professor of Strategy Bharat Anand. Companies everywhere face two major challenges today: getting noticed and getting paid. To confront these obstacles, Bharat Anand examines a range of businesses around the world, from Chinese Internet giant Tencent to Scandinavian digital trailblazer Schibsted, from The New York Times to The Economist, and from talent management to the future of education. Drawing on these stories and on the latest research in economics, strategy, and marketing, this refreshingly engaging book reveals important lessons, smashes celebrated myths, and reorients strategy. Companies that now flourish are finding that the connections they foster are more important than the content they create. Success comes not from making the best content but from recognizing how content enables customers' connectivity, it comes not from protecting the value of content at all costs but from unearthing related opportunities close by, and it comes not from mimicking competitors' best practices but from seeing choices as part of a connected whole. Digital change means that everyone today can reach and interact with others directly: We are all in the content business. But that comes with risks that Bharat Anand teaches us how to recognize and navigate. Filled with conversations with key players and in-depth dispatches from the frontlines of digital change, The Content Trap is an essential new playbook for navigating the turbulent waters in which we find ourselves. Advance praise for The Content Trap As Bharat Anand shows in this eminently readable book, connections are now more important than content. His insights will bring you several steps closer to understanding the digital revolution and how you can avoid its many perils."--Daniel H. Pink,New York Timesbestsellingauthor ofDriveandTo Sell Is Human "A very smart book--creators, ignore this at your peril. This revolution has been twenty years in the making, and Bharat Anand makes the past (and the future) a lot more clear."--Seth Godin, New York Times bestselling author of Meatball Sundae and Linchpin"

Doprava zadarmo nad 29,99 €! Nakúpte ešte za 29,99 € a poštovné zaplatíme za vás!

Počet strán:425
Väzba:Knihy viazané
Rozmer:165x242 mm
Hmotnosť:738 g
EAN :9780812995381
Katalógové číslo :1241227

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior
Obrovské zľavy na knihy Zľavy na knihy

Extra akcia len u nás

Kniha Osemsmerovky pre každého 2 - Veľké písmená
3,95 €
3,75 €
delivery-truck
Objednajte si v pracovný deň
do 12:00 a knihu Vám doručíme
nasledujúci pracovný deň.

Osemsmerovky pre každého 2 - Veľké pí...
autor neuvedený

Na sklade

Druhý diel Osemsmeroviek pre každého obsahuje nových 159 osemsmeroviek s veľkými písmenami, ktoré ukrývajú rôzne zaujímavosti z gastronómie, citáty, príslovia a porekadlá. ...

Pridať do košíka Pridať do košíka
Kniha Láska môjho života
15,90 €
15,27 €
delivery-truck
Objednajte si v pracovný deň
do 12:00 a knihu Vám doručíme
nasledujúci pracovný deň.

Láska môjho života
Walshová Rosie

Na sklade

Držal som ťa v náručí každú noc desať rokov a ani som nepoznal tvoje meno. Máme spolu dieťa. Psa, dom. Kto si? ...

Pridať do košíka Pridať do košíka

Zákazníci, ktorí si kúpili tento titul si tiež kúpili

Kniha Chemical Elements Compendium
18,09 €
17,19 €
Kniha New York Walker in Blizzard (anglicky)
27,28 €
25,92 €
Kniha Happy Hoppy kartičky II
7,04 €
6,69 €
Kniha Where The Animals Go
18,95 €
18,00 €

Informácie o knihe

For readers of The Innovator's Dilemma comes an incisive new approach to one of the key questions of our time--how to thrive rather than be destroyed by digital transformation--from Harvard Business School Professor of Strategy Bharat Anand. Companies everywhere face two major challenges today: getting noticed and getting paid. To confront these obstacles, Bharat Anand examines a range of businesses around the world, from Chinese Internet giant Tencent to Scandinavian digital trailblazer Schibsted, from The New York Times to The Economist, and from talent management to the future of education. Drawing on these stories and on the latest research in economics, strategy, and marketing, this refreshingly engaging book reveals important lessons, smashes celebrated myths, and reorients strategy. Companies that now flourish are finding that the connections they foster are more important than the content they create. Success comes not from making the best content but from recognizing how content enables customers' connectivity, it comes not from protecting the value of content at all costs but from unearthing related opportunities close by, and it comes not from mimicking competitors' best practices but from seeing choices as part of a connected whole. Digital change means that everyone today can reach and interact with others directly: We are all in the content business. But that comes with risks that Bharat Anand teaches us how to recognize and navigate. Filled with conversations with key players and in-depth dispatches from the frontlines of digital change, The Content Trap is an essential new playbook for navigating the turbulent waters in which we find ourselves. Advance praise for The Content Trap As Bharat Anand shows in this eminently readable book, connections are now more important than content. His insights will bring you several steps closer to understanding the digital revolution and how you can avoid its many perils."--Daniel H. Pink,New York Timesbestsellingauthor ofDriveandTo Sell Is Human "A very smart book--creators, ignore this at your peril. This revolution has been twenty years in the making, and Bharat Anand makes the past (and the future) a lot more clear."--Seth Godin, New York Times bestselling author of Meatball Sundae and Linchpin"

EAN :9780812995381
Katalógové číslo:1241227
Rok vydania:2016
Jazyk:anglicky
Počet strán:425
Väzba:Knihy viazané
Rozmer:165x242 mm
Hmotnosť:738 g
Pridať do košíka Pridať do košíka
dostupnosť v našich predajniach

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior
Kniha The Content Trap
63,86 €
60,67 € Odporúčaná cena knihy

Recenzie čitateľov

Napíšte recenziu a môžete vyhrať
Ako sa vám páčila kniha?
5 / 5
(2 recenzie)