Kniha Blindsight
27,50 €
26,13 € Bežná cena knihy
Uvedená cena platí iba pre internetový obchod.

Blindsight
Matt Johnson, Prince Ghuman, BenBella Books

Na sklade

Vydavateľstvo: Slovart
Rok vydania: 2020 Jazyk: anglický Počet strán: 288

Ever notice that all watch ads show 10:10 as the time? Or that all fast-food restaurants use red or yellow in their logos? Or that...

viac informácií o knihe nižšie Viac informácií o knihe...
dostupnosť v našich predajniach

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior

Doprava zadarmo nad 29,99 €! Nakúpte ešte za 29,99 € a poštovné zaplatíme za vás!

Vydavateľstvo:Slovart
Rok vydania:2020
Jazyk:anglický

Ever notice that all watch ads show 10:10 as the time? Or that all fast-food restaurants use red or yellow in their logos? Or that certain stores are always having a sale? You may not be aware of these details, yet they've been influencing you all along. Every time you purchase, swipe, or click, marketers are able to more accurately predict your behavior. These days, brands know more about you than you know about yourself.Blindsight is here to change that. With eye-opening science, engaging stories, and fascinating real-world examples, neuroscientist Matt Johnson and marketer Prince Ghuman dive deep into the surprising relationship between brains and brands. In Blindsight, they showcase how marketing taps every aspect of our mental lives, covering the neuroscience of pain and pleasure, emotion and logic, fear and safety, attention and addiction, and much more.We like to think of ourselves as independent actors in control of our decisions, but the truth is far more complicated. Blindsight will give you the ability to see the unseeable when it comes to marketing, so that you can consume on your own terms. On the surface, you will learn how the brain works and how brands design for it.But peel back a layer, and you'll find a sharper image of your psychology, reflected in your consumer behavior. This book will change the way you view not just branding, but yourself, too.

Doprava zadarmo nad 29,99 €! Nakúpte ešte za 29,99 € a poštovné zaplatíme za vás!

Počet strán:288
Väzba:Hardback
EAN :9781950665068
Katalógové číslo :1417312

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior
Obrovské zľavy na knihy Zľavy na knihy

Extra akcia len u nás

Kniha Smrť v Gemeri
14,90 €
7,95 €
delivery-truck
Objednajte si v pracovný deň
do 12:00 a knihu Vám doručíme
nasledujúci pracovný deň.

Smrť v Gemeri
Peter Gašparík

Na sklade

Investigatívny fotograf Karovič sa s dlhoročným kolegom Palicom ocitnú v Gemeri, kde sa stala rituálna vražda. Obeťou sa stala Karovičova sesternica. Zapletú sa s miestnymi...

Pridať do košíka Pridať do košíka
Kniha Rozprávky o dopravných značkách 2 (2.vyd.)
15,90 €
5,95 €
delivery-truck
Objednajte si v pracovný deň
do 12:00 a knihu Vám doručíme
nasledujúci pracovný deň.

Rozprávky o dopravných značkách 2 (2....
Stoličný Peter

Na sklade

Prostredníctvom rozprávok Petra Stoličného a nádherných ilustrácií Viery Kardelisovej sa deti pútavou a vtipnou formou učia základy o dopravných značkách a prvé pravidlá cestnej premávky....

Pridať do košíka Pridať do košíka

Zákazníci, ktorí si kúpili tento titul si tiež kúpili

Kniha Imaginary World of
15,50 €
14,73 €
Kniha No Rain, No Flowers
23,95 €
22,75 €
Kniha 1000 Words: Nature
13,50 €
12,83 €
Kniha Tripping on Utopia
28,95 €
27,50 €
Kniha Fungarium
24,95 €
23,70 €

Fungarium
Royal Botanic

U dodávateľa Pridať do košíka

Informácie o knihe

Ever notice that all watch ads show 10:10 as the time? Or that all fast-food restaurants use red or yellow in their logos? Or that certain stores are always having a sale? You may not be aware of these details, yet they've been influencing you all along. Every time you purchase, swipe, or click, marketers are able to more accurately predict your behavior. These days, brands know more about you than you know about yourself.Blindsight is here to change that. With eye-opening science, engaging stories, and fascinating real-world examples, neuroscientist Matt Johnson and marketer Prince Ghuman dive deep into the surprising relationship between brains and brands. In Blindsight, they showcase how marketing taps every aspect of our mental lives, covering the neuroscience of pain and pleasure, emotion and logic, fear and safety, attention and addiction, and much more.We like to think of ourselves as independent actors in control of our decisions, but the truth is far more complicated. Blindsight will give you the ability to see the unseeable when it comes to marketing, so that you can consume on your own terms. On the surface, you will learn how the brain works and how brands design for it.But peel back a layer, and you'll find a sharper image of your psychology, reflected in your consumer behavior. This book will change the way you view not just branding, but yourself, too.

EAN :9781950665068
Katalógové číslo:1417312
Rok vydania:2020
Jazyk:anglický
Počet strán:288
Väzba:Hardback
Pridať do košíka Pridať do košíka
dostupnosť v našich predajniach

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior
Kniha Blindsight
27,50 €
26,13 € Odporúčaná cena knihy

Recenzie čitateľov

Napíšte recenziu a môžete vyhrať
Ako sa vám páčila kniha?
0 / 5
(žiadna recenzia)